5 iunie 2011

Regina balului

Târziu în noapte mi s-a făcut poftă de croitorie! Fără ac şi aţă, cu hârtie, lipici şi foarfecă :) Cu gândul la rochiile anilor '50- '60, cu guleraşe, cordoane, pliuri am croit o rochiţă pentru frumoasa serii.
"Retro", noua provocare pe Scrapper in Romania şi schiţa 143 Clean&Simple mi-au fost surse de inspiraţie! Sper să vă placă!



Şi pentru că pofta vine mâncând, nu m-am oprit la o singură rochiţă:) Prezentarea, puţin mai târziu, că mai trebuiesc dichisite pentru şedinţa foto :) Tot atunci şi link pentru tutorial rochiţă origami!

13 comentarii:

  1. What a sweet card! love the dress!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur ca ne place. Este foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat!! Abia astept sa vad si restul:D

    RăspundețiȘtergere
  4. fain de tot, suntem pe aceeasi lungime de unda , si eu tot la o chestie in genul acesta ma gandeam!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos si delicat.Felicitari si bafta la provocare.

    RăspundețiȘtergere
  6. O rochita superba, o felicitare pe masura!

    RăspundețiȘtergere
  7. Beautiful card! I love the dress!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut "rochita" de cand ai postat-o dar am asteptat sa fac si eu o lucrare si apoi sa comentez...E tare draguta. Ca si lucrarea de quilling. Felicitari si succes la provocare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte draguta!Succes la provocare!!

    RăspundețiȘtergere

Thank you for the moments you spent visiting and for leaving a trace in words! Kiddo