16 noiembrie 2008










Arborele vieţii, Christian Jacq

Şi dacă tot am casă nouă, frumoasă, aranjată după gustul meu îmi doresc să găsesc cuvintele potrivite care să spună ce sentimente au trezit în mine paginile printre care mă plimb. Pentru fiecare dintre noi ele spun altceva, aşteptăm cu nerăbdare să întoarcem pagina pentru a ne bucura de minunile pe care ni le oferă călătoria în lumea cărţilor. Şi fiecare nou volum mă poartă printr-o altă lume, uitată sau viitoare, însă de cele mai multe ori prin lumea din noi, nevăzută ochilor.

Zilele astea mă plimb prin Egipt în încercarea de a salva Arborele vieţii, salcâmul lui Osiris. Călătoria e plină de primejdii, aventuri şi dorinţă de reuşită. Egiptul în timpul faraonilor, ritualuri pentru menţinerea misterelor reînvierii, incursiuni în lumea de dincolo accesibilă doar celor iniţiaţi, legătura dintre viaţă şi moarte... O lume plină de mistere, fascinantă, ce încă nu ni s-a dezvăluit în totalitate şi ale cărei secrete reuşesc să provoace şi acum numeroase controverse în lumea ştiinţei.

Cartea de faţă e una de aventură, pură ficţiune, însă citind mai multe informaţii despre autor, care a fost fascinat de Egiptul antic încă din copilărie, sunt de acord să mă pierd în ţara Nilului odată cu el. Simt că ficţiunea e aici împletită cu informaţii obţinute în urma cercetărilor sale.

Mai am de parcurs un drum lung, cale de alte trei volume:) La final sper că voi avea o surpriză plăcută şi mult mai multe de povestit.

2 comentarii:

  1. Draga Irina,
    te admir ca iti faci timp sa iti cultivi mereu mintea si sufletul tau delicat.
    Imi este atat de dor sa am vreme sa savurez o carte:)Stii, deja sunt ferm hotarata sa citesc "Momo" in vacanta de Craciun:) Asta ca sa am vreme sa citesc dintr-o suflare...Mi-e si jena ca pe biata "Frida" o tot intind din august si mai am asa putin dar nu resusesc sa gasec timp...Te imbratisez,

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Daiana, ma bucur ca iti place noua mea casa:) Ma straduiesc sa imi umplu sufletul cu cat mai multe lucruri frumoase si cateodata utile, tot doar pentru mine:)

    RăspundețiȘtergere

Thank you for the moments you spent visiting and for leaving a trace in words! Kiddo