11 februarie 2011

Quilling şi... peştişori, inimioare şi... veveriţe

A fost o săptămână aglomerată, dar în decursul căreia n-am putut sta departe de hârtie :) Şi pentru că în februarie unul dintre prietenii dragi, acvarist pasionat, îşi sărbătoreşte ziua de naştere, ce putea fi mai potrivit decât o felicitare cu peştişori :) Aşa că am luat şi am rulat hârtia şi am făcut doi peştişori şi un pui mic de caracatiţă! În forma clasică, dreptunghiulară, mi se părea că felicitarea îşi pierde din farmec, aşa că am "ajustat-o " un pic pe ici pe colo.





Tot căutând modele pentru papercutting pe net am dat într-o zi peste little acorn şi două modele tare drăguţe de inimioară cu veveriţe! Doi drintre cei mai dragi oameni din viaţa mea sunt mari iubitori de veveriţe, deci nu mi-a rămas decât să îi bucur cu cele două inimioare :) Una dintre ele s-a transformat în felicitare, cealaltă aşteaptă cuminte, decupată să vadă ce va ajunge :)



6 comentarii:

  1. Foarte dragute.Felicitari.Ultimul pestisor este tare dragut.Si daca seamana si cu sarbatoritul...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) Seamana cu sarbatoritul, adica e la fel de dragut, numai ca sarbatoritul nu are ochii asa mari :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, you did an excellent job with this! Loks fab!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoase lucrarile tale, va admir foarte mult pentru talent si indemanare pe voi , Quillingcele:)

    RăspundețiȘtergere

Thank you for the moments you spent visiting and for leaving a trace in words! Kiddo