7 ianuarie 2011

Kusudama Muni


Şi dacă tot mi-am început anul cu o provocare, aş vrea să vă mai prezint ce am pliat din hârtie zilele astea. Am descoperit cu multă vreme în urmă blogul Isei Klein, o pasionată de origami de ale cărei modele m-am îndrăgostit :) Şi pentru că în ultimele zile din anul ce a trecut ne-a pregătit o surpriză foarte plăcută prezentând o fotodiagramă pentru Kusudama Muni am decis că n-ar fi rău să particip şi eu la parada de Muni din acest an.

Câteva detalii tehnice despre kusudama mea. Hârtia folosită e hârtie specială pentru Origami, primită de la Alina, căreia îi mulţumesc :) Pătratele din care am pliat modelul au latura de 5 cm, iar modelul final are dimensiunea de 7,5 cm.

Sper să vă placă prima mea kusudama din acest an! Mulţumiri, Isa, pentru toate modelele şi pentru inspiraţie!






2 comentarii:

Thank you for the moments you spent visiting and for leaving a trace in words! Kiddo